Loading...

Winkelwagen:

(0) Subtotaal: € 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

Op deze pagina staan de meest gestelde vragen. Heeft u een vraag? Lees deze pagina door, misschien word de vraag wel beantwoord.


Bestellen
Onderstaand vind je stap voor stap beschreven hoe je een bestelling kan plaatsen in onze webshop:

1. Surf door de Smitveld Online shop en klik het artikel aan waarin je geïnteresseerd bent.
2. Heb je besloten om het artikel daadwerkelijk te kopen, selecteer dan eerst de maat welke je wilt bestellen, klik daarna op de knop “Bestel” gevolgd door “Naar winkelwagen” of indien je verder wilt winkelen op “Verder winkelen”
3. Het artikel wordt in het winkelwagentje gelegd. Je gaat nu naar ‘Uw winkelwagen’, waar je een overzicht ziet van alle artikelen die in je winkelwagen liggen.
4. Ben je klaar met winkelen? Klik dan onder het winkelwagentje op de groene knop “Bestelling afronden”.
5. Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Indien je jouw email adres invult, ontvang je een orderbevestiging per e-mail.
6. Vervolgens kun je kiezen of je jouw bestelling thuis wilt laten bezorgen of op een ander afleveradres.
7. Nu kunt je kiezen via welke betaalmogelijkheid je jouw bestelling wilt voldoen.
8. Zodra de betaling voldaan is ontvang je per e-mail de bevestiging van je bestelling.

Heb je vragen over het plaatsen van een bestelling? Je kunt hiervoor contact opnemen Smitveld.

Bestelling wijzigen na betaling
Helaas is het met ons systeem niet mogelijk om in een geplaatste order een wijziging aan te brengen. Je order zal worden verstuurd mits tijdig wordt geannuleerd. Mocht u tijdig hebben geannuleerd kunt u uw betaling volledig terugkrijgen. Bent u wel te laat met annuleren en hebben wij het pakket reeds verstuurd, dan zullen de verzendkosten in rekening worden gebracht.

Mocht je de artikelen daarna alsnog willen omruilen dan kunt u het artikel op eigen kosten naar ons terug sturen of bij ons in de winkel komen ruilen. In beider gevallen krijgt de reeds betaalde verzendkosten niet vergoed. De artikelen kun je omruilen in de Smitveld winkel voor een andere maat of een ander artikel.

Bestelling annuleren
Het is in ons systeem mogelijk om orders die betaald zijn via iDEAL of credit card te annuleren. Mits deze worden geannuleerd VOORDAT wij deze bij de pakketdienst hebben aangeboden. Mocht u te laat zijn met het annuleren van uw bestelling, dan adviseren wij u met het pakket naar ons filiaal te gaan om daar het artikel om te ruilen voor een ander artikel en/of het geldbedrag. Ook kunt u het pakket op eigen kosten terugsturen. U zal dan de kosten van uw orginele bestelling minus de verzendkosten teruggestort krijgen.

Voorwaarden is wel dat alle prijskaartjes nog aan de artikelen vast moeten zitten. Ook dien je te beschikken over de originele aankoopbon. ( deze heeft u bij aankoop op de mailn gekregen.

U zal dan het geld van het artikel vergoed krijgen. De reeds gemaakt verzendkosten zullen u niet worden terugbetaald.

Bestelling afgebroken
Wanneer je de bestelling hebt afgebroken nadat je je adres gegevens hebt ingevoerd en voordat je de betaling hebt overgemaakt kan het voorkomen dat je toch een orderbevestiging per e-mail ontvangt. Wanneer de betaling niet direct is voldaan zal de order automatisch komen te vervallen. Op dit moment is het niet mogelijk om de order alsnog te voldoen middels een overschrijving of een accept giro. Wij raden je aan de order nogmaals te plaatsen in de webshop.

Manco
Het kan een enkele keer voorkomen dat de voorraad in het computersysteem afwijkt van de fysieke voorraad in de webshop. Hierdoor is het helaas niet mogelijk het artikel aan je te leveren. Je zult via de e-mail hierover bericht ontvangen. Helaas is dit een probleem waar wij helaas niet veel aan kunnen doen en wij vragen jouw begrip hiervoor.

Orderbevestiging
Na het plaatsen van je order ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Wij raden je aan om alle gegevens te controleren. Mocht er een fout in staan, dan raden wij je aan dit zo spoedig mogelijk doorgeven aan de klantenservice van Smitveld. Wij zullen dan nagaan of de wijziging doorgevoerd kan worden.

Geen order bevestiging ontvangen
Door de volgende oorzaken kan het voorkomen dat je geen orderbevestiging heeft ontvangen:

- Het e-mailadres is onjuist ingevoerd tijdens het plaatsen van de bestelling.
- De orderbevestiging is terecht gekomen in jouw ongewenste e-mail map (spam).
- De mailbox is vol.

Mocht het bovenstaande niet het geval zijn, neem dan contact op met de klantenservice van Smitveld.

Meerdere stuks van een artikel bestellen.
Wanneer het aantal van een artikel niet opgehoogd kan worden in het winkelwagentje, dan betekend dit dat er van het artikel nog maar 1 stuk op voorraad is in het magazijn. Helaas is het niet mogelijk om de voorraad van de webshop op te hogen. Wij raden je aan contact op te nemen met een winkel van Smitveld bij jouw in de buurt. Zij kunnen het aantal van het artikel wel voor je bestellen.

Zodra je op Smitveld.nl je gegevens in gaat voeren om een bestelling te plaatsen wordt er een beveiligde (SSL) verbinding gemaakt tussen de Smitveld.nl computer en jou eigen computer. Beveiligde verbindingen kun je herkennen aan https in de URL (de webadres-balk) en het slotje onderin het scherm of in de statusbalk van je browser.

Veiligheid en privacy

Zijn mijn gegevens veilig?

Betalen met iDEAL
Smitveld stelt hoge eisen aan het veilig en betrouwbaar kunnen betalen op het internet. Wij maken dan ook gebruik van een beveiligde SSL omgeving. In deze omgeving worden de betalingsgegevens gecodeerd opgeslagen, wat betekent dat deze volledig afgeschermd worden en niet door andere gelezen of achterhaald kunnen worden.

Betalen kan bij ons gemakkelijk snel, direct en veilig met iDEAL. Als je kiest voor iDeal word je direct automatisch doorgestuurd naar het betalingsscherm van je eigen bank. Hierna kun je via je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank betalen. Na betaling ontvang je een betaalbevestiging in je mailbox.

Wanneer je toegang hebt tot internet bankieren bij een van onderstaande banken dan kun je de betaling voldoen via iDEAL.
ABN AMRO, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS bank, SNS Regio Bank Triodos bank, ASN Bank, Van Lanschot Bankiers.
Meer informative over iDEAL vind je op www.ideal.nl.

Bezorgen

 

Levertijd
Wij streven er naar uw pakket binnen 3 (en maximaal  7 ) werkdagen na het plaatsen van uw bestelling bij u thuis af te leveren.

Verzendkosten
Smitveld rekent voor iedere geplaatste order in de webshop verzendkosten. Wanneer het pakket (ongeacht het gewicht of de afmeting) wordt gestuurd naar een adres in Nederland wordt gestuurd bedragen de verzendkosten € 10,-.

Pakket niet ontvangen
Is je pakket een week na het plaatsen van de order nog niet bij je thuis of bij de buren afgeleverd? Je kunt dit doorgeven aan de klantenservice van Smitveld door een e-mail te sturen aan info@Smitveld.nl. Wij zullen dan contact opnemen met verzender over de status van uw pakket.
Het komt een enkele keer voor dat verzender het pakket bij buren afgeeft, maar geen briefje bij je (de geadresseerde) achterlaat. Wij vragen je eerst contact op te nemen met je naaste buren wanneer je het pakket nog niet hebt ontvangen. Wanneer de buren het pakket niet hebben aangenomen gaan wij graag voor je na wat de status is van het pakket.

Verzenden naar het Buitenland
Smitveld bezorgt bestellingen op Nederlandse adressen. Helaas is het niet mogelijk om bestellingen naar andere landen te versturen.

Ander afleveradres
Wil je je pakket op een ander adres laten afleveren dan je huisadres, bijvoorbeeld op je werk. Tijdens het plaatsen van je order heb je de mogelijkheid om het afleveradres van je pakket aan te passen.

Afhalen in de winkel
Op dit moment is het niet mogelijk om een artikel in de webshop van Smitveld te bestellen en deze af te halen in onze winkel. Wij hopen je deze service binnenkort aan te kunnen bieden.
Wanneer de winkel een artikel niet op voorraad heeft, dan kan het artikel voor je worden besteld. Voorwaarde hiervoor is dat het artikel duurder is dan € 50,00. Wanneer het artikel goedkoper is dan € 50,00, dan kan het artikel helaas niet voor je worden besteld.

Verkeerd artikel ontvangen
Wij trachten jouw bestelling met veel zorg in behandeling te nemen. Het kan een enkele keer voorkomen dat er een artikel naar je word toegestuurd welke je niet hebt besteld. Wanneer dit het geval is kan je het artikel omruilen in de Smitveld winkel.

Ruilen en retourneren
Mocht je bestelling niet voldoen aan de verwachtingen dan kun je het product binnen 14 dagen na afleverdatum met de aankoopbon in het Smitveld filiaal voor een ander artikel en/of het geldbedrag. (minus de orginele verzendkosten)

Zichttermijn
Zodra je jouw bestelling thuis hebt ontvangen heb je 14 dagen de tijd om te besluiten of je het artikel houd of niet. Voorwaarden om een artikel te retourneren is dat de prijskaartjes op de artikelen aangehecht zijn en dat je in het bezit bent van de aankoopbon. E zijn in de webwinkel artikelen die niet kunnen worden geruild, dit zal dan ook duidelijk bij het product staan aangegeven.

Kan ik het artikel terugsturen?
Het is mogelijk om een bezorging terug te sturen naar Smitveld. U De kosten hiervoor zijn dan voor uw rekening. Pakketten teruggestuurd onder rembours zullen worden geweigerd.

Contact opnemen met Smitveld

Contact opnemen
Het is mogelijk om via de volgende manieren contact op te nemen met Smitveld.
E-mail, Telefoon, Post
Je kunt natuurlijk ook altijd een bezoek brengen aan onze winkel.

E-mail
Wij zijn per e-mail te bereiken via info@Smitveld.nl. De klantenservice van Smitveld streeft ernaar je e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Telefoon
Smitveld is van maandag tot zaterdag te bereiken van 11:00 uur tot 17:00 uur op het telefoonnummer 0251-670173

Post
Wil je een brief sturen naar de klantenservice van Smitveld? Dat kan naar onderstaand adres:
Smitveld Outdoor en More
t.a.v. Smitveld Online klantenservice
Trompet 2700
1967DD Heemskerk
0251-670173
info@smitveld.nl

Openingstijden klantenservice
Smitveld is iedere werkdag telefonisch te bereiken van 10:00 uur tot 17:00 uur op het telefoonnummer 0251-670173 Ook kun je een e-mail sturen naar info@Smitveld.nl. Wij proberen jouw e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Sociale netwerken
Wil je op de hoogte gehouden worden van alle aanbiedingen en speciale acties van Smitveld? Wordt dan onze fan op onze Facebook pagina 

Facebook.com/smitveld

Nieuwsbrief
Wanneer je je aanmeldt voor onze nieuwsbrief, dan ontvang je automatisch alle acties van Smitveld per e-mail.

Klachten

Suggesties en klachten
Heb je een idee hoe wij onze website kunnen verbeteren? Wij vernemen dit graag via info@Smitveld.nl. Wij stellen het zeer op prijs wanneer je suggestie aan ons doorgeeft.

Klacht over een artikel
Wij streven naar de beste kwaliteit van onze artikelen en betreuren het ten zeerste wanneer wij niet aan die eisen voldoen.

Wij raden je aan om met het artikel naar onze winkel te gaan zodat onze collega’s daar de klacht kunnen beoordelen en een eventuele passende oplossing kunnen bieden. Vergeet niet je aankoopbon mee te nemen.

Klacht over een bestelling
Wanneer je een klacht hebt over jouw bestelling, dan kun je deze kenbaar maken door een e-mail te sturen naar Smitveld. Je klacht zal binnen 2 werkdagen worden beantwoord.

Overige

Cadeaubon bestellen
Het is niet mogelijk om via de webshop van Smitveld cadeaubonnen te bestellen. Cadeaubonnen zijn alleen in de winkel van Smitveld te verkrijgen en te besteden.

Garantie
Smitveld streeft naar de beste kwaliteit van de artikelen welke zij in het assortiment heeft. Ben je niet tevreden over een artikel, dan kun je met het artikel een bezoek brengen aan de winkel van Smitveld. In de winkel kan jouw klacht worden beoordeeld.
Je aankoopbon is tevens je garantiebewijs! Bewaar de aankoopbon dus altijd goed!

Mijn vraag is niet beantwoord
Als je geen antwoord op je vraag hebt kunnen vinden, neem dan contact op met de klantenservice. Dit kan per e-mail via info@Smitveld.nl of telefonisch op nummer 0251-670173 (maandag t/m vrijdag te bereiken van 10:00 uur tot 17:00 uur).

Sitemap